25 maj 2007

Ämne: FW: Fredagsskoj :)

Avdelningen för putslustigheter inom sjukvården presenterar fredagens kartsökning. Lägg märke till att på de flesta orterna ligger vägen i anslutning till ett sjukhus eller en vårdcentral..

Kul att se lite kommentarer från nya läsare. Välkomna hit till min bruna blogg, och på förekommen anledning så vill jag åter påpeka att man kan ha en brun blogg utan att vara nazist. Det lovar jag er. Man kan till och med ha en snygg ljusbrun skjorta till sina bruna manchesterbrallor utan att tänka på itralienscka facsicster. Det säjer jag nu yo!

Torskrecept kommer senare, jodå.. Så är det minsann. Där kom ännu en fördel med att bo nära Öresund. Ni ska få se ni ska få se..

Skriv gärna fler kommentarer, det tycker jag är kul.. Bland allt blogghat är det välkommet med lite dryga kommentarer eller glada tillrop.

Puss!

Inga kommentarer: